CZSK
Novinky
15.11.2022
NAKUPTE HNED, ZAPLAŤTE POZDĚJI
Máme pro vás skvělou zprávu! Od dnešního dne u nás můžete nakoupit hned a zaplatit později. Ve spolupráci s Twistem Vám nabízíme možnost odložené plat... číst celé
25.02.2021
DOPRAVA ZDARMA
U nás máte dopravu zdarma na vybrané produkty nebo při nákupu nad 15 000Kč.  V případě, že máte objednávku pod limitem 15 000Kč, ale zároveň máte v k... číst celé
20.11.2019
GARANCE NEJNIŽŠÍ CENY
Plánujete nakoupit zboží z našeho sortimentu, ale identický produkt, o který máte zájem, jste viděli kdekoliv na internetu za nižší cenu?Informujte ná... číst celé
Zobrazit všechny novinky
Blog
03.03.2022 Umělý ratan
Umělý ratan na míru
Potřebujete zakrýt nebo zatraktivnit venkovní prostory nebo balkón a ratanové rohože v metráži svými rozměry nevyhovují? Pak využijte naši jedinečnou ... číst celé
Ratanové balkonové zástěny na míru
Potřebujete zakrýt nebo zatraktivnit venkovní prostory nebo balkón a standardizované ratanové balkonové zástěny svými rozměry nevyhovují? Pak využijte... číst celé
Možnosti zastínění balkonu či terasy
Použít je možné umělé živé ploty, umělé bambusové rohože, přírodní proutěné rohože či stínící tkaniny. Od loňského roku jsme do našeho sortimentu nově... číst celé
Zobrazit všechny články

Rychlé online platby

  

 

Dopravci

  
  
  1. Úvod
  2. Důležité informace
  3. Reklamace a vrácení zboží
Reklamace a vrácení zboží

 

UPLATNĚNÍ REKLAMACE (PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ)

  1. Požadavek na reklamaci nám zašlete elektronicky na info@originalni-zahrada.cz.
  2. Poté se dohodneme, zda bude pro posouzení reklamace nutné zboží dodat k nám.
  3. Pokud ano, zboží dodejte na adresu ZEROT s.r.o., Podchýšská 129, Praha 12, 143 00.
    1. V případě zaslání přepravní službou zboží pečlivě zabalte. Nezapomeňte přiložit vyplněný reklamační list a doklad o koupi zboží.
    2. Reklamaci můžete doručit také osobně, přiložte prosím 2x vyplněný reklamační list (jeden dostanete potvrzený zpět) a doklad o koupi zboží.
  4. Reklamační list ke stažení ZDE.
  5. Lhůta pro vyřízení reklamace je nejvýše 30 dní od doručení zboží.
  6. O způsobu ukončení reklamace budete informován(a) e-mailem nebo telefonicky. 
  7. Po vyřízení reklamace bude zboží zasláno na vámi vybrané místo, případně připraveno k vyzvednutí na naší pobočce (dle způsobu zvoleného v reklamačním listu).
  8. Podrobné podmínky naleznete v našich obchodních podmínkách, bod 5.

 

VRÁCENÍ ZBOŽÍ VE 14DENNÍ LHŮTĚ

  1. Úmysl odstoupit od kupní smlouvy nám můžete sdělit emailem zaslaným na info@originalni-zahrada.cz nejpozdějí 14 dnů od doručení či vyzvednutí zboží.
  2. Zboží dodejte k nám, na adresu ZEROT s.r.o., Podchýšská 129, Praha 12, 143 00.
    1. V případě zaslání přepravní službou zboží pečlivě zabalte. Nezapomeňte přiložit vyplněný formulář pro vrácení zboží.
    2. Zboží můžete doručit také osobně, přiložte prosím 2x vyplněný formulář pro vrácení zboží. (jeden dostanete potvrzený zpět).
  3. Formulář pro vrácení zboží ve 14 denní lhůtě ke stažení ZDE.
  4. Podrobné podmínky naleznete v našich obchodních podmínkách, bod 7.